torsdag 29. mai 2008

Lang, lang rekkje, Tom Nordlie ut av rekkja gå


Det har blitt mange slike overskrifter på meg i det siste. Nokre avgangar har vore meir venta enn andre, denne her var det vel ingen som vart overraska over?

Men det er jo synd at det skal skje, Tom Nordlie er jo ein figur som svarar pressa, sett skapet på plass. Men profet i eige land vart han ikkje.

No trur eg ikkje at det er så enkelt å seie at Nordlie har alt ansvaret for Lillestørms fall. Det må vere litt i veggane på Åråsen som luktar mugg?

Nordlie vart vel i si tid nesten påtvunget klubben av den rike onkelen. Mange i administrasjonen ville ha Rösler - men penga rår og Uwe gjekk.

No blir det vel ferie på Nordlie før han skal redde eit eller anna lag frå nedrykk i haust og atter ein gong bli genierklært.









1 kommentar:

Anonym sa...

Det er en grunn til at Tom Nordlie kun blir en drøy sesong i hver eneste klubb han har vært i de siste årene. Han eier ikke empati og er ubrukelig på hvordan man skal behandle medmennesker.
For meg er det uforstålig at han faktisk får toppjobb etter toppjobb.
Perosnlig håper jeg vi slipper å se Nordlie i Norsk Toppfotball de nærmeste årene selv om han er en klovn som lager mye liv og røre. Problemet er bare at han er udugelig som trener når ting går i motbakke og at alt det livet og all den røren han lager kun er med på å ødelegge klubben han skal trene og være med å skape en god atmosfære i.
Jeg beklager Tom, i utgansgspunktet liker jeg der, men du er over høyden og hører muligens bedre hjemme som trener lenger ned i divisjonene eller som enda en ny ekspert i TV2.
Uansett; lykke til.
Med vennlig hilsen
Elvis R. Paulsen