torsdag 27. mars 2008

Eit trist sorti, men dårleg generalprøve...

I går var det vorspiel, festa er i helga. Å som eg gler meg, men kampen i går var ein liten festbrems.

Det vil seie, då Montenegro (ja, eller Svartfjell) tok leiinga i Podgorica (under fjellet) 3-0, då gjekk eg bort i baren og satt der og snakka med dei andre igjen. Gløymt var kampen. At Carew skåra var greitt, men for meg utgjorde det ingen forskjell.

Det artige i går er dei som vil at Hareide skulle komme tilbake til den han var, kommentatorar som har bevist ein gong for alle at dei kan. Eller iallefall at dei har det meir i kjeften enn mange andre plassar.
Vel bevares, Erik Soler er sikkert ein flink mann, og han skulle jo ta gull med Start. Vent, dei har vel fortsatt eit par år igjen til å ta det gullet...

I fjor, siste serierunde, gjekk eg saman med ein kompis ned på Ullevaal berre for å sjå Start tape mot Lyn og rykke ned. Eg var overtydd om at Odd gjorde jobben mot Fredrikstad. Eg har ikkje noko imot korkje Lyn, Start, Odd eller Fredrikstad, men det var noko som sa meg at den kampen ville bli interessant. Ein annan kompis, ein FFK-fan hadde tatt turen til Skien og eg var fullt oppdatert heile kampen. Og eg fekk ein fin kveld...

Men landskampen? Det er vel ikkje meir å seie enn at hadde det ikkje vore for Martin Andresen hadde ingen sentra ballen til Håkon Opdal. Dei er vel buddyar no?

Hareides 52 i rekka heller ut av rekka gå.



Ingen kommentarer: