tirsdag 11. mars 2008

Fugla eller gribbane?


Som eg har skrevet om før så er ikkje Pål Strand den helten blant leiarane på Åråsen som har er blant fansen i Lillestrøm.

Men no skjer det ting, det vil seie at Lillestrøm, som igjen betyr Frank Grønlund, vil ha endeleg avklaring av ordlyden i spelarkontraktar. Hallo! - kanskje ikkje det dummaste?

- Når reaksjonene har blitt så mange, må vi se på om vi kunne ha gjort en bedre jobb. Vi kunne nok ha håndtert det annerledes, men kjernen i saken står vi fast ved, sier Grønlund til VG Nett. (Som er sitert i Dagbladet, som eg siterar her, i dette tilfellet lite kjeldekritisk, men det får stå for mi rekning.)

Er det berre fordi reaksjonane vart så sterke at dei burde gjort ting på ein anna måte? Kva med dei tilfella at det ikkje blir ramaskrik i pressa, burde ikkje dei også bli gjort betre om dei er gjort feil eller dårleg?




   Ein sunnmøring




Ein ting er at Strand blir kasta ut. Det gjer ei dårleg signaleffekt for dei andre, og ikkje minst for fansen slik som det skjedde. Kva med det økonomiske, eg reknar med at Strand ikkje går ned i løn sjølv om han ikkje får trene med a-laget (sjølv om det går ut over bonusar, meg eg snakkar om grunnløn, bonus får ein ikkje så mykje av om ein ikkje spelar kampar, sjølv om ein er i a-troppen).

Lillestrøm har vel slik sett ikkje så mykje å tape på at han er i a-troppen. Dessutan, no er det vilje til at han kan finne seg ein annan klubb. Hadde det ikkje vore meir marknadsretta å selje han som a-lagsspelar og ikkje som vrakgods? Dette skjer til tross for at dei har ein sunnmøring langt oppi systemet. Ikkje skjønar eg.

Men til Pål Strand: lukke til.

Og eg gløymer aldri då du mista Konate i cup-finalen 05. Takk!

Ingen kommentarer: